10:00 - 15:00
obchod@spotech.sk
+421 2/222 005 56
Máte otázky kontaktujte nás !
  • S nami ušetríte! Dbáme na najlepšie ceny !
  • Doručenie aj do 24 hodín po vytvorení objednávky
  • Široký výber najpopulárnejších značiek
Možnosti platby


1. Platnosť a úvodné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje podmienky uplatňovania práv zo zodpovednosti za vady (Reklamácie) v našom internetovom obchode www.spotech.sk. Vychádza najmä z Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a ďalších súvisiacich právnych predpisov SR.

2. Informácie o predávajúcom

Predávajúcim je spoločnosť Daiwa s.r.o., Sokolovská 10 040 11 Košice - mestská časť Západ, IČO: 53667646, , zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Košice, oddiel: Sro, vložka č. 60243/V (ďalej len „prevádzkovateľ“).

3. Všeobecné reklamačné podmienky

Postup pri reklamáciách sa riadi platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky a záručnými podmienkami pre konkrétny druh tovaru. Prevádzkovateľ zodpovedá za všetky chyby, ktoré sa na tovare prejavia počas 24-mesačnej záručnej doby, a to od momentu prevzatia kupujúcim, pokiaľ sa nejedná o vadu, pre ktorú bola vopred stanovená nižšia cena.

Záručná doba plynie odo dňa fyzického prevzatia tovaru. Pri preberaní balíka si kupujúci skontroluje jeho stav; ak je zjavné mechanické poškodenie spôsobené dopravou alebo tovar nie je kompletný, má právo ho neprevziať.

Záruka sa nevzťahuje na prirodzené opotrebenie spôsobené bežným používaním.

Akumulátory (batérie)

Na batérie (akumulátory) sa vzťahuje štandardná záruka 24 mesiacov. Keďže ide o spotrebný materiál, postupné znižovanie kapacity sa považuje za prirodzenú vlastnosť, nie vadu. Pokiaľ dôjde k výraznému poklesu kapacity v prvých 6 mesiacoch, je možné reklamáciu uplatniť, no po uplynutí tejto lehoty sa už strata kapacity spravidla nepovažuje za výrobnú vadu (môže byť ovplyvnená spôsobom nabíjania, skladovania atď.).

4. Postup pri uplatňovaní reklamácie

Pred každou reklamáciou nás, prosím, najskôr kontaktujte e-mailom na adresu info@spotech.sk. Poskytneme vám podrobné informácie o tom, ako ďalej postupovať a aké dokumenty či údaje sú potrebné.

Ak si uplatňujete právo na opravu, po dohode s prevádzkovateľom zašlite reklamovaný výrobok vrátane kópie faktúry či iného platného daňového dokladu a záručného listu (ak bol vydaný). Podobný postup platí aj pri uplatnení výmeny tovaru, odstúpenia od zmluvy alebo primeranej zľavy.

Prevádzkovateľ vás bude informovať o ďalšom postupe e-mailom alebo telefonicky (podľa údajov, ktoré ste uviedli pri komunikácii). Pri chybne poskytnutých kontaktných údajoch neručíme za prípadné problémy s doručovaním informácií.

5. Lehoty na vybavenie reklamácie

Vybavovanie reklamácie prebieha bezodkladne, obvykle ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 pracovných dní. Lehota 30 dní je maximálna doba vybavenia podľa § 18 ods. 4 zákona o ochrane spotrebiteľa. Čas potrebný na odborné posúdenie sa do tejto lehoty nezapočítava.

Ak zákazník uplatní reklamáciu v prvých 12 mesiacoch od kúpy, zamietnutie môže nastať iba na základe odborného posudku. Bez ohľadu na výsledok tohto posúdenia, spotrebiteľ nesie nulové náklady za odborné preskúmanie. Predávajúci doručí kópiu posudku kupujúcemu najneskôr do 14 dní odo dňa vybavenia reklamácie.

Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za chyby, ktoré vznikli mechanickým poškodením, používaním v nevhodnom prostredí (extrémna vlhkosť, silné magnetické pole, nevhodné dobíjanie atď.) alebo zásahom neoprávnenej osoby. Za prípadné nedostatky tovaru, ktorý bol poskytnutý ako dar k nákupu, prevádzkovateľ nezodpovedá, keďže dar nie je považovaný za predaný tovar.

6. Spôsoby vybavenia reklamácie

  • Odstrániteľné vady: Predávajúci zabezpečí bezplatnú a včasnú opravu. Kupujúci môže žiadať výmenu výrobku alebo výmenu vadnej súčasti, ak by oprava neúmerne zaťažovala rozpočet.
  • Neodstrániteľné vady: Kupujúci má právo na výmenu tovaru alebo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie kúpnej ceny), pokiaľ vada bráni riadnemu využívaniu produktu.
  • Opakované vady: Ak sa rovnaká odstrániteľná vada objaví tretiu krát po dvoch opravách, kupujúci môže žiadať výmenu tovaru alebo odstúpenie od zmluvy.
  • Väčší počet vád: Ak sa na výrobku vyskytnú minimálne tri rôzne odstrániteľné chyby naraz a každá z nich bráni riadnemu užívaniu, kupujúci má taktiež právo na výmenu výrobku alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  • Neodstrániteľná, ale nebrániaca v užívaní: Pri vade, ktorá nemá zásadný vplyv na fungovanie produktu, môže kupujúci žiadať primeranú zľavu z ceny.

Kupujúci má možnosť vybrať si medzi týmito právami, avšak po uplatnení konkrétneho spôsobu nemôže jednostranne svoj výber dodatočne meniť.